Small group training


Gruppträning

Boka gruppträning – höstschemat kör igång 170904

Performance Center Lindhagens medlemmar bokar online med hjälp av användarnamn och lösen. De uppgifterna får du av oss i receptionen. Boka online här.

Du kan ha 3 st pass bokade samtidigt. Direkt efter passet kan du boka ett nytt, antingen via receptionen eller online. Du som vill provträna hos oss bokar pass genom att ringa till receptionen, 08-618 88 05.

måntisonstorfrelörsön
9:00
11:30
12:00
16:30
17:00
18:30

Se nedan för förklaringar

CrossTraining 35

Funktionell och pulshöjande stationsträning. Vi använder redskap som kettlebells, skivstänger, hantlar, TRX, roddmaskin, SkiErg, battlerope, hävräcke, bollar mm. En träningsform som ger dig styrka, rörlighet, balans, koordination och kondition.

XF 45

Utmanande pass med inspiration från CrossFit och klassisk cirkelträning. XF 45 är ett tuffare och lite längre pass än våra Crosstrainingpass. Vi använder redskap som kettlebells, skivstänger, hantlar, TRX, roddmaskin, SkiErg, battlerope, hävräcke, bollar mm.

HIIT 45 – High Intensity Interval Training
Högintensiv intervallträning. Vi använder konditionsmaskiner som woodway löparband, roddmaskin, SkiErg, slalomsimulatorn Skiers Edge samt pulshöjande kroppsviktsövningar.

Pilates 30 
Övningar som strävar efter korrekt form, kroppsplacering, andning och jämvikt på muskulatur.

CorePuls 30
Mag och ryggträning blandat med pulshöjande övningar. Begreppet Core avser kärnan i kroppen. Under 30 minuter stärker vi genom dynamiska övningar de ytliga musklerna i bålen, dvs magen, ryggen och bäckenbotten. God bålstabilitet är en förutsättning för funktionell styrka som du har nytta av utanför gymmet. Perfekt träning som förebygger ryggbesvär och samtidigt ger bättre hållning.

BollCore 30
Begreppet Core avser kärnan i kroppen. Alla övningar utförs på balansboll. Under 30 minuter fokuserar vi framförallt på den djupa bålmuskulaturen. God bålstabilitet är en förutsättning för funktionell styrka som du har nytta av utanför gymmet. Perfekt träning som förebygger ryggbesvär och samtidigt ger bättre hållning.

Movement & Running 45
Vill du förbättra DIN löpteknik? Utomhuspasset Movement & Running  förbättrar förutsättningarna och minskar riskerna för skador som är vanliga i samband med löpträning. Detta pass är för deltagare på alla nivåer och för dem som önskar sig en liten utmaning. Vi tränar löpning, koordination, styrka, rörlighet och balans.

Outdoor HIIT 45
Högintensiv intervallträning utomhus där vi fokuserar på styrka, spänst och snabbhet. Vi tränar på gräsmattor i närliggande parker.