Small group training


Gruppträning

Boka gruppträning

Performance Center Lindhagens medlemmar bokar online med hjälp av användarnamn och lösen. De uppgifterna får du av oss i receptionen. Boka online här.

Du kan ha 3 st pass bokade samtidigt. Direkt efter passet kan du boka ett nytt, antingen via receptionen eller online. Du som vill provträna hos oss bokar pass genom att ringa till receptionen, 08-618 88 05.

måntisonstorfrelörsön
11:00
11:30
12:00
16:30
17:00
18:30

Se nedan för förklaringar

CrossTraining 30
Funktionell och pulshöjande stationsträning. Vi använder redskap som kettlebells, skivstänger, hantlar, TRX, roddmaskin, SkiErg, battlerope, hävräcke, bollar mm. En träningsform som ger dig styrka, rörlighet, balans, koordination och kondition.

HIIT 30 – High Intensity Interval Training
Högintensiv intervallträning. Vi använder konditionsmaskiner som woodway löparband, roddmaskin, SkiErg, slalomsimulatorn Skiers Edge samt pulshöjande kroppsviktsövningar.

Pilates 30 
Övningar som strävar efter korrekt form, kroppsplacering, andning och jämvikt på muskulatur.

CorePuls 30
Mag och ryggträning blandat med pulshöjande övningar. Begreppet Core avser kärnan i kroppen. Under 30 minuter stärker vi genom dynamiska övningar de ytliga musklerna i bålen, dvs magen, ryggen och bäckenbotten. God bålstabilitet är en förutsättning för funktionell styrka som du har nytta av utanför gymmet. Perfekt träning som förebygger ryggbesvär och samtidigt ger bättre hållning.

BollCore 30
Begreppet Core avser kärnan i kroppen. Alla övningar utförs på balansboll. Under 30 minuter fokuserar vi framförallt på den djupa bålmuskulaturen. God bålstabilitet är en förutsättning för funktionell styrka som du har nytta av utanför gymmet. Perfekt träning som förebygger ryggbesvär och samtidigt ger bättre hållning.